CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

December 26, 2010

dont know what to put here..

As salam.
First of all, erm.. da lama aku xupdate blog. Aku bukannya apa, aku xde la idea sgt nk berkarya kat sini. mmg seriu xpandai. Tp kalau merepek2 bila berkata2 face to face tu, mmg terer la.. hahaha~ Oklah. byk bnde yg berlaku for these 2weeks.. Firstly, kite citer last week punye program.
Erm.. on 1th december we went (one whole fml but without Fatih sbb dia g camping) kitorg went to Homestay Parit Penghulu kat Sungai Rambai, Melaka.. At first when mumy n dady said kitorg semua skali kena g, kitorg mcm xnk laaaa.. yela bnde alah ni program utk kawan2 mumy n dady. Reunion diorg kot.. malu la kitog nk join skali. (Pdahal da ade plan kaw2 nk g jalan2 kat melaka...) xpela.. mule2 smpai tu mmg agak xbest sbb yela,,dady admin.. bosan2, aku pun ckp la konon2 nye nk berjalan2.. (padahal bosan tahap maksimum) tiba2 dady suh g potostat kertas.. aku pun g la pekan sungai rambai. gile la... kalau boleh semua kedai xde service photostat.. aku un xpaham. nk xnk, aku kena g pekan merlimau.. smpai je merlimau, i called baby.. oh shit,, i miss him.. eventhough dia mcm cacat sikit.. giler2.. tp he`s m good fren.. rahsia aku ade kat dia. hahaha~ xpela.. called dia, malangnye dia ade kat jb.. boncit btul la.. xdapat la jmpe dia. aku called qis, dia pu xangkat phone, s nk xnk aku kena patah balik homestay.. sesampai je hmestay, oh, shit! org da ramai... maluuuuu~~ gile vavi laaaa... so buat muka ala2 cute salam2 jela dgn kawan2 mumy n dady.. lek2 jeeee~ :) er.. program yg diadakan mmg seronok.. (Biasalahhh... bapak aku yg buat kn? Hahaha~ Eh, xdilupakan Uncle Ramli pun tolong dady skali) Ade BBQ, ade sukaneka.. (lari dlm guni, terompah gergasi, jalan guna tempurung kelapa n main baling selipar) , ade aerobik session, seriously,,, mmg seronokkkkk... bnde2 ni berlaku da msuk 19th dec 2010.. kite kena reverse kejap.. on 1th dec mlm tu, kitorg ade sesi suai kenal.. so, masing2 memperkenalkan family masing2... wahhh... sgt best bila dpt mengenali mereka semua.. selonok.. tp adek2 la.. xleh ngurat.. (gatal!) =P xpela... tp kan seriously mengambil masa yg lama... until 12lebih malam... gile vavi laaa... uhuhu~ xpela.. lpas session, semua balik.. tinggal kitorg 5beradik.. kitorg lepak2 karaoke.. haahahaha~ kelakar gile.. like always, aku akn merosakkan lagu.. apadaaaa~~ geram je mereka semua. apa leh buat? aku mmg suka buat mcm tu. sorry yeeeee? lek2 je.. on 19th petang tu, da tiba masanya utk balik. okeh mase ni, aku tgh bersiap2 utk melihat2 keadaan mazda.. check air okeh.. n then mase nk check minyak hitam. oh, shit! minyak hitam kerng kontang~ gilaaaaaaaa~ Aku da suspens tahap max.. mampus msti kena marah dgn dady. so mase nk kat balik tu, aku ckp slowly je dgn dady.. dady pun agak terkejut n bertanya, "kan dady da suruh tgk mnyak hitam semlm?" aku pon dgn poyo nye mnjawab "Angah terlupa" (padahaaaallll.. gileeee) kantoi.. xleh ckp. ahhah~ xpela.. alhamdulillah before balik tu g beli minyak hitam.. smpai bp dgn keadaan yg selamat eventhough aku terlelap2 mase drive.. main gileeeee! ape2 pun aku da kebuntuan ayat2 utk ditaip. Till right here.. Will continue writing... :)

0 comments: