CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

January 2, 2011

Bermula Untuk Semester Baru

As salam.. okeh I`m in Shah Alam right now, For this semester aka last semester utk pengajian.. byk benda yg hendak difikirkan.. terutamanya utk mendapat keputusan peperiksaan yg lebih baik drpda semester2 yg sebelum ni.. Sesungguhnya aku kena berusaha drpda sekarang.. (sangat awal.. esok baru start class yg pertama) xpela, angan2 itu penting.. mission kena la capai kan jugak.. Ittawakaltu A`llallah... (jgn tawakkal je.. usaha tu kena lebih) okay, apa2 oun akan aku usahakn jugak. xnak main2 lagi da. makin hari, makin tua.. n sepatutnye fikiran kena lebih matang.. dun play2.. :)
erm... sebelum tu aku sangat2 la sedih apabila mndngar berita smlm.. pelakon yg boleh dikatakan favourite ramai, meninggal dunia kerana sakit jantung.. Faizal Yusuf.. (xtahu betul ke x ejaan nama dia..) tp aku kenal nama dia Dani.. He was a good actor.. he was.. mmg natural cara dia berlakon.. sangat2 la xsangka dia pergi cepat.. muda lagi dia.. baru 33thun.. tp bak kata cikgu aku, usatza2, usatazah2, parents, ramai org, ajal maut di tangan Allah. bila2 masa je nawa manusia ditarik Malaikat Maut.. Innalillahiwa`innailaihi raji`un... semoga Arwah ditempatkan dalam golongan org2 yg beriman.. Aminn~
Conclusion, esok ade class pagi.. I have to get ready for tomorrow`s classes.. till right here. Will write later.. :)

0 comments: