CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

November 12, 2011

I am not that good.. Yet I know what am I going to do.

Mungkin diorg tahu apa yang aku hadapi.
Aku bukanlah baik. Tp aku cuba utk menjaga keluarga aku.
Aku bukan lah sekuat mana tp aku tahu apa yg baik dan buruk utk keluarga aku.
Aku mungkin bukanlah anak yang mendengar kata. Tp aku tahu tanggungjawab aku.
Aku akan buktikan one day.
Ramai akan ckp lupakan aje apa yang da berlaku.
Tp aku xboleh nak melupakan.
Aku xkan jentik hidup kau.
Aku xkan ambil tahu kisah hidup kau sekalipun aku terpaksa melanggar kata-kata org tua ku.
Org di luar xfaham...
Betapa sakit yang aku rasa. Aku xboleh mengetepikan keluarga aku yg lain.
I will never ever ketepikan..
Tp kau, aku boleh ketepikan. Cus you have never ever even bother apa yang berlaku sekeliling kau.

0 comments: