CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

March 2, 2011

Just A Dream

Erm.. it has been so long I do not updated here.. Ermm... just, I was damn busy of works.. Assignments.. Hidup kat Uni mmg byk benda yg nak kena buat.. Assignments tu adalah homework kita.. Tekanan pun ada gak.. tekanan bukannya apa, sbb buatnya last minute. Hahaha!
Okla., em.. actually aku dah lama gila x membuat kerja yg mengeluarkan peluh yg byk.. (bersukan) Cita-cita yg the latest ni adalah nk wakil UiTM utk MASUM.. hoho~  Main hoki la.. lama dah xmain.. penat la pulak bila asek turun training je. tp lama2 best la sebenarnya... Teringat zaman Star dulu. hahaha! apadaaa... abaikan aje..

Erm.. yg paling best sekarang ni, aku tersgt2lah gembira tatkala masuk UiTM ni.. (apahal plak tiba2 ni?) Haaa.. camni, aku sebenarnya dah berazam gile2 utk menjadi seorg yg baik tatkala masuk UiTM.. mmg sungguh2 la nk berubah gila2.. I really want to control my anger.. Seriously... Xnak gaduh2 dgn org.. But then, something happened when people buat aku marah.. Ya Allah, rasa macam aku ni da macam apa tah..

Sebelum ni, time skolah mmg aku adalah buat benda yg xbetu kat org lain.. I even hit people before.. Erghh~ Tp td aku TERbuat lagi sekali.. Geram + Marah gila aku jadinya.. Mmg ikutkan hati aku nk blasah cukup2.. tp terperasan org tgk terdiam, n terpaku dgn perbuatan aku, I have to stop that act.. sesungguhnya aku rasa macam aku dah langgar janji dgn diri sendiri..

*Rasa bersalah terhadap diri sendiri...

0 comments: