CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

March 3, 2011

Insan Bernama Kekasih

Tgk tajuk seriously menakutkan aku sebenarnya..

1. Adakah aku sudah sampai waktunya utk mencari insan yg bernama kekasih?
2. Adakah aku cukup bersedia utk berada di alam itu lagi sekali?
3. Mungkin aku sebenarnya x ada langsung niat hendak ke arah itu?
4. Adakah hari esok aku dapat seorang yg betul2 jujur utk menjadikan aku kekasihnya?
5. Mungkin aku akan kecewa, derita, bahagia?

The answer for all that questions is, I don`t really want to get involve in that kind of thing.. Just that, I am not ready yet.. bukan xnak mencari, tp malas & I want to enjoy2 dulu hidup single ni.. kih3..

*For those yg dah ade insan yg bernama kekasih, jagalah kekasih anda sebaiknya. I hope that you are happy.. InsyaAllah kalau jodoh panjang, sampailah ke jinjang pelamin.. :) Jagalah adab pergaulan ye? Itu jgn dilupakan.. :)

0 comments: