CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

November 29, 2010

My Chemical Romance

Haha~ It`s about 1++ am..

Suddenly, teringat kt salah satu band yg aku sgt minati mase sekolah dulu.. MCR!!! Uhuhu~ Ni sbb ade org influenced me to hear all the MCR`s songs.. (u know ure the one who taught me to listen all mcr`s songs) I just can`t forget bout u eventho u really don`t even care about me. But still I know u`re still depending on me. Haha~ (berangan)
So, all of mcr`s songs sgt best.. Dan aku mmg sgt sukaaaa!! Walaupun certain people cnt accept it because of the genre n muzik nye.. But for me, its quite okay utk mnghilangkan tension dgn mndengar lagu2 yg agak gila. Haha! But still I love Gerrard`s voice.. Unique.. (undiniable) xthu la ejaan tu btul ke x.. mls nk tgk kamus.. kih3..Haa.. because of someone yg da influenced aku dulu utk dgr lagu2 ni, so, I`ve bought all the 3albums.. Plus ade 1 album yg macam campur2.. So, mmg xkedengaran kat radio.. Tp still best! I`ve been memorized all the lyrics.. But now, da agak lupa sbb lama da xdgr.. Ngee~ :)
Lagu2 MCR ni best ni nk dengar masa tgh feel mmg agak lonely n thinking of someone or maybe thinking bout future.. some of the words are harsh and not good utk dijadikan example utk dak2 kecik.. kih3.. Mse dulu2 dgr lagu2 ni,, de la gak kena marah dgn beberapa org ttg lagu2 dia n perwatakan MCR mmbers.. But I didn`t took it seriously.. Sebab I can think bout what`s good n what`s bad.. uhuhu! Rilek jela.. Mostly lagu2 dia agak emo cuma yg mmbuatkan dia xnmpak emo or jiwang, muzik dia jeee! Ngee~ Ape2 pun aku salute kat MCR... <3>

*picture kat atas tu, sorry laa. Amik secara haram.. Ngee!


1 comments:

are-n haikara said...

Haha! Gambar xdpt nk diupload. sbb mungkin aku mencuri gambar nye.. Tu yg xdpt nk upload.. kih3