Maybe you do not understand my feelings.
I've told you clearly what I like and don`t like.
You just ignore it and thought that I was joking when I told you.
Just please behave yourself. Because sooner or later I might fed-up with you.
And when the time comes, don't ask me why..
Thank you~
March 16, 2011
I DO NOT HAVE ANY PROBLEMS WITH YOU~
Posted by are-n haikara at 1:02 PM 2 comments
March 11, 2011
I AM FIGHTING WITH MYSELF
Erghhh... What am I going to do?
I really don`t want to do something that will ruin my life again.. (not so ruin my life actually.. but still, I really don`t want that anymore..)
Ya Allah, pls give me strength to face all these.
People out there, pls give me support..
I`m trying to motivate myself.
Just pls, don`t force me something that I really want to avoid it..
Posted by are-n haikara at 12:10 AM 2 comments
March 9, 2011
I am Sorry~
It is hard to say sorry kan?
People always and always make mistakes..
Secara kite sedar ataupun x.. Yes, I admit yg aku juga selalu membuat kesilapan.
Hidup di Uni mmg byk cabaran, dugaan, ujian, etc..
We live here dikelilingi kawan2..(Yg ade family dekat tu okay la)
Ni yg merantau jauh drpd family.. Kite yg dikelilingi kawan2 ni, selalu akan ade bertikam lidah, persilisihan faham, kecil hati, mengejek, etc.. (ni xde la ditujukan kepada sesiapa.. Note to myself actually)
Okay, secara sedar ataupun x, sy mmg selalu la mencari psl dengan kawan2 ni.. Yes I admit it.. Cus I know I was wrong.. but then it`s sometimes hard for me to say sorry kat mereka ini.. Kenapa ek? Mungkin kerana ego, dan mungkin juga kerana geram yg xleh handle.. But then, it will settle later.. kan? secara semula jadinya la without saying sorry... (mungkin ye, mungkin juga x) ntah la, terpulang kepada individu masing2..
For me, bila meningkat dewasa ni, kematangan tu perlu.. xperlu la nk bergaduh gila2 kerana kesalahan yg sengal je.. or mungkin xtahan dengan ejekan..
Mula2 dengar mmg hati masing2 akan panas.. Biasalah bila ion + berjumpa dengan ion +, mmg akan gaduh la.. Tp kite boleh fikir secara matang.. I dont like to simpan dalam hati sebenarnya...
Nak ejek, ejek la.. pastu lama2 layankan jela.. xde effect apa2 pun kat kite sebenanye..
(This is for my opinion jela..) I dont mind pun org nak cakap apa.. kite kenal diri kite sendiri.. mungkin certain friends / friend yg kenal kite ni mcmana.. but still, diorg xkan kenal kite sebenar2nya.. kan?
Apa-apa lah.. but still aku maafkan la kesalahan mereka ini semua.. N I am sorry kerana terkasar bahasa, terguris hati sesiapa.. kerana manusia ni xsempurna..
Kerana mulut badan binasa.. So, till right here..
I AM SORRY TO ALL MY FRIENDS..
thanks for being here with me, giving me support, etc..
Posted by are-n haikara at 12:09 PM 2 comments
March 6, 2011
We share our joy & happiness together..
We had such a short time together..
We spent our precious time only for two days..
(hari2 yg training, aku xhingat.. ngee~ sorry, guys)
I`m gonna miss you all.. :)
Location : Stadium Hoki Pantai Dalam
Date : 5th & 6th March 2011
Next time, if ade game apa2 lagi, kita try main lg ea?
Thanks a lot to Manager (Ain Anati), Forward (Balqish), Keeper (Nina), Right & Left (Tasya & Faeezah), Defends (Aida & Suraya), Reserved Defend & Reserved Right (Embok & Ieda).. ^__^
Thanks a lot kpd player lelaki.. Izwan, Najmi, Farez, Mata, Keeper, Zulkarnain., Syed, etc.. (Sorry, aku xingat nama u all..)
Agak2 kalau terserempak, bertegur sapa la ye?
Guys.. Before semi-final..
Xlupa jugak kat my BFF (Noraini Hassan).. Oh, miss her so much.. kitorg jumpa on 4th March 2011..(secara kebetulan kitorg berjumpa) On the next day, she came. but at that time, I was preparing myself for the first game. So, we didn`t have the chance to capture gambar again~ uhuhu!
Ni pun berjumpa secara kebetulan.. On 5th March, I was on the phone with Ain, berjalan2 mncari Ain, pap! Terjumpa Kak ieda kat Main Entrance.. Haiyoo~ Miss her so much too.. Sorry kat Fifi, sbb xdpt bjmpa kau.. Coincidence semua ni.. uhuhu~
*Kitorg selalu la plan nk berjumpa di BP, atlast kitorg berjumpa kat Stadium. uhuhu~ (ni ditujukan kat Ain n Kak Ieda)
Oh,Manager.. :)
The 3 of us..
The three of them..
Penggabungan NR1, Delima & Teratai..
This is me all alone.. kih3 :)
p/s : Congratulations kat Guys cus dapat Johan.. Kitorg ni kalah kat Suku Akhir jep.. Uhuhu~ Sedih2.. But we enjoyed ourselves together.. Penat jerit2 kat tepi padang. kih3 .. :)
Thanks a lot u`ols... ^____^
Posted by are-n haikara at 9:48 PM 5 comments
March 3, 2011
Insan Bernama Kekasih
Tgk tajuk seriously menakutkan aku sebenarnya..
1. Adakah aku sudah sampai waktunya utk mencari insan yg bernama kekasih?
2. Adakah aku cukup bersedia utk berada di alam itu lagi sekali?
3. Mungkin aku sebenarnya x ada langsung niat hendak ke arah itu?
4. Adakah hari esok aku dapat seorang yg betul2 jujur utk menjadikan aku kekasihnya?
5. Mungkin aku akan kecewa, derita, bahagia?
The answer for all that questions is, I don`t really want to get involve in that kind of thing.. Just that, I am not ready yet.. bukan xnak mencari, tp malas & I want to enjoy2 dulu hidup single ni.. kih3..
*For those yg dah ade insan yg bernama kekasih, jagalah kekasih anda sebaiknya. I hope that you are happy.. InsyaAllah kalau jodoh panjang, sampailah ke jinjang pelamin.. :) Jagalah adab pergaulan ye? Itu jgn dilupakan.. :)
Posted by are-n haikara at 10:40 PM 0 comments
March 2, 2011
Just A Dream
Erm.. it has been so long I do not updated here.. Ermm... just, I was damn busy of works.. Assignments.. Hidup kat Uni mmg byk benda yg nak kena buat.. Assignments tu adalah homework kita.. Tekanan pun ada gak.. tekanan bukannya apa, sbb buatnya last minute. Hahaha!
Okla., em.. actually aku dah lama gila x membuat kerja yg mengeluarkan peluh yg byk.. (bersukan) Cita-cita yg the latest ni adalah nk wakil UiTM utk MASUM.. hoho~ Main hoki la.. lama dah xmain.. penat la pulak bila asek turun training je. tp lama2 best la sebenarnya... Teringat zaman Star dulu. hahaha! apadaaa... abaikan aje..
Erm.. yg paling best sekarang ni, aku tersgt2lah gembira tatkala masuk UiTM ni.. (apahal plak tiba2 ni?) Haaa.. camni, aku sebenarnya dah berazam gile2 utk menjadi seorg yg baik tatkala masuk UiTM.. mmg sungguh2 la nk berubah gila2.. I really want to control my anger.. Seriously... Xnak gaduh2 dgn org.. But then, something happened when people buat aku marah.. Ya Allah, rasa macam aku ni da macam apa tah..
Sebelum ni, time skolah mmg aku adalah buat benda yg xbetu kat org lain.. I even hit people before.. Erghh~ Tp td aku TERbuat lagi sekali.. Geram + Marah gila aku jadinya.. Mmg ikutkan hati aku nk blasah cukup2.. tp terperasan org tgk terdiam, n terpaku dgn perbuatan aku, I have to stop that act.. sesungguhnya aku rasa macam aku dah langgar janji dgn diri sendiri..
*Rasa bersalah terhadap diri sendiri...
Posted by are-n haikara at 11:31 PM 0 comments
February 15, 2011
All because of you
Posted by are-n haikara at 2:18 PM 2 comments











