CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

June 23, 2012

I worship you

Assalamualaikum.
Since years years years years *how many years la..~ -.-" ago I didn't update my blog.. Uhuu..
This is because... blaaa....blaaa...blaaa.... *pjg sgt ceritanye. :P

Ok, today is Saturday.. I'm alone again in my beautiful room, Kolej Melati.. Somewhere in UiTM Shah Alam.. Hehehe..

I woke up early because someone special called me and then talk-talk with me.. After hang up, I continue my sleep again.. & I woke up again because of the same reason.. After hang up, I bathed because it was hot already. It was around 9.30am.. *wahh.. anak dara bangun lambat~ Teruk beno budak ni :P

Ok, the first thing I do, I online n then continue my reading.. I mean I follow someone's story.. Sort of E-Novel.. Em.. I really worship you. I do admire the way you write, your beautiful English, your extremely beautiful imaginations which is I think you are too young to think and write like that~ You are only 16 years old!! When I was 16, I was playing around with friends, I was naughty *until now I'm naughty. hehehe.. And my English was bad... *until now I think so.. -.-" 



So, I continue my reading and I can't wait for you to update your story.. Seriously, I can't wait!! uhuu.. I will promote your blog to my friends.. I know they will feel the same too.. You are such a nice girl, polite, all +ve things la.. :) I don't know how you can write your very own stories.. because I'm not good to write something beautiful especially in English.. *Kalau Bahasa Melayu tu boleh la sikit2. Takdelah power sgt pun. :P 


I think that you can be a famous writer after you finish your school and you can be a good English teacher.. Because now, you are my English teacher.. *dalam alam maya la.. kih3~ I read your stories, and I will try to improve my English.. :) 


*Thanks to you little girl. You just use simple English and sometimes bombastic jugak la.. Sometimes, I pun tak faham. hehehe.. :)

March 13, 2012

Dilemma juge~ part 1

Assalamualaikum pembaca blog sekalian.. :)

Lama sudah diri ini tidak meng'update' blog. Bukan nya apa, kesibukan yang teramat la konon nye telah melanda diri.
Alhamdulillah I have finished my Diploma in Sport Studies at UiTM Shah Alam September last year.. Sangat-sangat bersyukur kerana dapat menghabiskan pengajian diploma on time. Alhamdulillah~ Alhamdulillah..~ :)

Habis diploma, lepak-lepak rumah dalam 2 bulan jgk.. Pastu kena paksa dgn parents suruh kerja.. *bab keje je malas.. hahaha :D Tapi g la jgk anta resume kt beberapa syarikat.. dan akhirnya aku diambil kerja oleh Bukit Banang Golf & Country Club pada tarikh 5 Diesember 2011 sebagai Sports Assistant. *5 Disember tu adalah tarikh Anniversary parents aku.. n pada tahun itu, anniversary yg ke 25 tahun.. :)

Time kerja tu, aku mohon utk masuk sambung Degree.. Mana la tahu kan kot-kot ada rezeki nak sambung belajar.. So, aku mohon la kursus yang mungkin org lain xsangka.. Tp aku da lama sangka da. Haha :D Aku tukar ke Fakulti Pendidikan.. Jadi, aku punye kerja tu lebih ke arah seorang pendidik atau lebih dikenali ramai sebagai Cikgu/Guru.. A lot of my friends don't believe that I am going to be a teacher.. Some of them laughed at me first but then they wished me good luck.. InsyaAllah one day I'll be a teacher.. Ameen :)

*please pray for me peeps.

***To be continued***

December 23, 2011

It is the time

I've been thinking all these while.
I know I am wrong too..
I just put my ego.
I shouldn't do something that can make us apart.
Whereas Allah doesn't like it.
I am sorry.. But I can't say sorry in front of you.

November 12, 2011

I am not that good.. Yet I know what am I going to do.

Mungkin diorg tahu apa yang aku hadapi.
Aku bukanlah baik. Tp aku cuba utk menjaga keluarga aku.
Aku bukan lah sekuat mana tp aku tahu apa yg baik dan buruk utk keluarga aku.
Aku mungkin bukanlah anak yang mendengar kata. Tp aku tahu tanggungjawab aku.
Aku akan buktikan one day.
Ramai akan ckp lupakan aje apa yang da berlaku.
Tp aku xboleh nak melupakan.
Aku xkan jentik hidup kau.
Aku xkan ambil tahu kisah hidup kau sekalipun aku terpaksa melanggar kata-kata org tua ku.
Org di luar xfaham...
Betapa sakit yang aku rasa. Aku xboleh mengetepikan keluarga aku yg lain.
I will never ever ketepikan..
Tp kau, aku boleh ketepikan. Cus you have never ever even bother apa yang berlaku sekeliling kau.

October 23, 2011

Cinta Sempurna by Yuna


Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan
Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesbrnmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
tak mampu tuk memnaggung sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhhh
Bukan aku tak pernah
Mengerti dirmu
ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku
Hilangkan rasa itu
Akhirkankan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan
Ohhh
Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesbrnmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhhh

October 5, 2011

Tak tahu nak kata apa. Tapi...

Jiwa kacau tengok kau.

Kau mmg.... Aku tak tahu...

Tapi mmg semak kepala aku tengok kau.

Semakin hari, kemarahan aku membuak-buak.

Tapi aku juga tak berdaya utk melakukan apa-apa.

Dalam hati mmg panas.

Ya Allah kuatkan lah diriku ini.

Tapi satu yang pasti, aku tak pernah anggap kau wujud dalam hidup aku.

You are nobody in my life.

You have decided what you want to be.

You have the power right now.

You can do anything you want.

But for me, KAU TETAP KURANG AJAR~!

September 25, 2011

Not so speechless

Every moment we spent,

Every seconds I looked your face,

Every pictures we took,

Every single thing we did,

You are the only one.

No matter what are you gonna say,

No matter any doubts in your mind,

Bear in your mind, I am always there in your heart.

^__^